torsdag 23 april 2009

Sovmorgon in my ass!

Det gick ju åt helvete!
Det var meningen att jag skulle sova länge imorse. Men det gjorde jag inte. Jag vaknade klockan halv nio av att det var någon som varvade någon bil som bara den! Då var ju min sovmorgon förstörd. För sen började jag ju lyssna på musiken som spelades, då var jag vaken för resten av dagen. Det sög ju.

Och jag som var vaken länge inatt för att kunna sova länge! Åh! Förbannade kommunister! Ska ha upp en för ingenting! Jag vill sova!
Men jag kan inte sova!

Jag har iallafall hunnit med lite plugg idag, har faktiskt lärt mig lite av det jag läst. Och jag måste nog lägga på ett kål om jag ska lära mig 60 frågor innan måndag. Jag har även hunnit ringa till vårdcentralen och nu funderar jag på att ta en promenad med Simon. Som för övrigt är totalt knäpp, Jag vette sjutton vad det är med henne nu för tiden. Hon busar!
Hon av alla hundar! Jaja, det går väl över i sinom tid skulle jag tro.

(Sivert kände!)

Och ÅH! Vad less jag blir!

/K

1 kommentar: