måndag 27 april 2009

Jag har flyt!

Mitt liv går som så jävla smort nu! Jag är så lycklig för tillfället, och får väl se hur länge det håller i sig.

Provet gick käpprätt åt helvete idag, men jag hoppas iallafall på ett G. Det är det enda jag törs hoppas på.
Jag har skrivit klart mitt muntliga framförande idag, och sen är det bara att plugga på det och skriva ett PM. På onsdag är det ur världen också. Jag måste även läsa på papprena vi fick till engelskan, som vi ska ha Nationella prov i imorgon, hela förmiddagen. Jag antar att det är skriva-delen. Nå, jag slutar iallafall efter lunch imorgon, och då ska jag fixa boende. Boendet ska bli i Sollefteå för gissa vad?

JAG HAR SOMMARJOBB!

Jag ska jobba i Sollefteå på avelsstationen i åtta (!) veckor! Så förbannat lättad jag är! Håkan ringde idag (när vi hade djursjukvård. Min reaktion var ganska underhållande kan jag tro. Jag tänker för mig själv "Vem fan ringer nu då?" Jag tar upp telefonen och kollar vem det är.. "Håkan Wilson", hmm.. "Fan! Måste svara!" Viskar till Alexandra samtidigt som jag nästan rusar ut ur klassrummet "Kolla hundarna!") och sa att jag gärna kunde få komma och jobba. Jag börjar veckan efter midsommar, alltså vecka 26. Snacka om att jag är glad!

Har för övrigt hunnit inhandla skor till avslutningen, så nu saknas det bara klänning och leggins, och sen är jag redo för studenten!

Jag ser fram emot helgen! :)

Nu ska jag ut på promenad i detta regniga helvete...

/K

1 kommentar: