lördag 11 april 2009

Den som söker skall finna...

... en viltgrå spets, istället för en smutsgrå spets.
Det gjorde jag, och Simon vart jättelurvig efter duschen! Hon gillade inte mig speciellt mycket för tillfället.

Jag har sovit så gott i min egen säng, så det finns inte! Så grymt skön säng jag har!
Dock så vaknade jag, pigg och glad i hågen, klockan halv åtta.
Mindre bra det.
Jaja, jag steg upp, började dammsuga, efter det så diskade jag, och sen hoppade jag in i duschen. Allt det innan klockan halv tio!
OJ! Vilken prestation!
Efter att jag hade duschat, så klädde jag mig, och gick och köpte bananer och kattmat, och samtidigt så fick Simon sin morgonrastning.
Praktiskt.

Sen så kom Anna på att vi skulle äta frukost också, så då gick vi iväg på affären och gjorde det också.
Fikade, svamlade runt och sen en vilostund på det (vilostund för Annas del, nya bilder på pixbox för min del).
Sen så kom Anna på den tokiga idén att vi skulle ta en promenad, så vi var och gick i en timme och en kvart, sen kom jag på att jag skulle duscha Simon.
Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli matdags, och sen på att klockan ska bli sju. Ojojoj, vad spännande! Och lite läskigt kanske?

Det bär av till Hortlax vid klockan sju, och DÅ ni. Ska jag se film!
Problem...

So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar