söndag 19 april 2009

Panik

Paniken kommer verkligen smygande, och inte smygande som i tysta steg, utan smygande som i fruktansvärda attacker!



Jag har verkligen ingen aning om hur i helvete jag ska hinna med allt som ska vara klart innan studenten.
Jag har ingen, och då menar jag verkligen ingen ork till att plugga till religionsprovet som vi har nästa vecka (hade mest panik över det, eftersom att jag trodde att det skulle vara nu på torsdag).
Jag har inte gjort klart mitt muntliga framförande till Nationella proven.
Jag har inte gjort min projektrapport.
Jag har ingen balklänning.
Jag har inga avslutningskläder.
Jag vet inte vilka som kommer.
Jag vet inte vad vi ska äta då.
Jag vet inte vad jag ska göra sen.

Jag orkar inte mer.

Jag måste ta mig i kragen och ruska om ordentligt, så att jag verkligen kan göra det. Jag måste... Jag måste alltid. Jag måste allt.
Jag kommer vara totalt utslagen innan sommaren är här.

/K

3 kommentarer:

  1. Men tänk, sen är det över! Efter studenten måste du inte tänka så mycket mer. Vilka som kommer och vad ni ska äta då är väl minst viktigast? Inget du behöver tänka på nu direkt. Och vad du ska göra sen är det inte heller nån brådska att tänka på. Du har hela livet på dig att komma på nåt! :P

    SvaraRadera
  2. Just de! Håller med tova!
    Men en som du vet kommer SÄKERT är ju jag! :) :P

    SvaraRadera
  3. -Tova-
    Visserligen så är det det minst viktiga. Men samtidigt så måste planeringen av det mesta ske i förhand, och inte komma dagarna innan.
    Och vad jag ska göra sen är jävla viktigt att tänka på, eftersom att det bara är två månader kvar till "sen, efter skolan".
    Inkomst måste man ha.

    -Carro-
    Det är bra att jag har en som sitter säkert iallafall. :)

    /K

    SvaraRadera