söndag 12 april 2009

Katastrof.

Är nog det snällaste man kan säga om gårdagen.
Jag blev riktigt besviken måste jag säga, och inte nog med det, jag höll även på att få ett sugmärke! Det lät som en utmaning.

Nå, gårdagen var väl inte så spännande. Faktiskt.
Jag var i Hortlax på kvällen. Inget spännande där. Sen var jag hos Stina och kollade på när gänget drack. Det var faktiskt lite underhållande.
Jag var nog lite elak där, förlåt mig.
Fast, det FÅR man vara när man är SÅ grymt frustrerad! Det tycker iallafall jag.

Jag kom i säng vid klockan halv två inatt, och sov faktiskt riktigt gott. Men jag antar att det kan bli så av flera timmar av hyperaktivitet. Jag VAR verkligen hyper hos Stina.
Men det är väl inte så konstigt? Jag menar, det sällskapet. Det blir ju inte annat man kan vara.

Så, idag sov jag ända till klockan halv tio (då ringde pappa och väckte mig) och det var skönt (så länge det varade). Jag klev upp och åt frukost, morgonpinkade Simon och gjorde väl inte så mycket efter det.
Nu har jag just kommit in från en promenad som varade i ungefär enåenhalv timma. Riktigt skönt måste jag påstå.
Solen skiner idag, och jag har en känsla av att om jag är ute i vårsolen, så kommer mina fräknar bara att poppa upp på mina kinder och min näsa. Det är väl, mysigt?
Tja, fräknar är det väl EGENTLIGEN inget fel på, men jag skulle uppskatta ifall de kunde gömma sig lite iallafall.
Men nej, nej. Inte det inte. De måste komma fram när solen kryper fram från under sitt täcke.

So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar