fredag 10 april 2009

Äntligen Piteå!

Tretton hästar och en startbil ska på trav.
Bara så att ni vet.

Jag har varit min sista dag (för nu iallafall) på avelsstationen idag, och det var lite ledsamt faktiskt. Jag blev generad när de pratade gott om mig och när Lotta sa att hon tyckte att jag var söt också, så blev jag bara rädd.
Jag fick kramar när jag åkte, och de skulle göra allt för att jag skulle få komma tillbaka i sommar. Det lyfter verkligen upp en att höra såna saker.

I övrigt så har jag fotat massa hundar, blivit fotad, utfodrat, rastat och städat. Som vanligt.
Plus att jag har åkt bil i ungefär fem timmar. Och ont i rumpan har jag också.
Aj, aj, aj säger jag bara.

Det är det jag gjort.
Typ.
Smsat en del också, och fått sagt en massa roliga saker sagda både från mig och till mig. Spännande läge.
Sen vet jag inte om jag ska dricka imorgon?
Det hade varit kul, men jag vet inte om jag har något annat för mig.
Kanske.
Jag får se.
ÅH! Jobbigt läge!

So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar