onsdag 1 april 2009

Sailing on the seven seas



Riktigt bra låt. Älskar introt. :)

Idag har jag varit på praktiken, och det har gått bra. Jag har gått som aldrig förr, helt seriöst, jag skulle inte bli förvånad om jag har fullt med blåsor under fötterna. Och inte minst på händerna! De där hundarna är inte riktigt kloka. De drar som ena jävla tok! Det är helt sanslöst.

Nå, har rastat hundar i mellan tre till fyra timmar, har utfodrat två gånger, har virconat (sanerat) utegårdarna på karantän, har städat ur burarna inne och jag har bråkat med den lilla valpen, som för övrigt kan klättra över valphagen nu, så det gick åt fanders att stänga in henne i den när jag skulle städa i hennes bur.
Eksty.
Och inte extacy.
Fast, det hade varit coolare. :)

Fortfarande valpsugen, även fast hon har fått ett hem, i Boden ska hon bo.
Jag är enormt valpsugen, och på tal om valpar, så har inte Quera fått några små ännu. Hon är snart inne på 63:e dygnet, så det är väl dags.
Jag ser fram emot det.
Hon har gått ner ordentligt i temp nu under de senaste dagarna, så det är inte långt borta. Oooh, spännande!

Middag idag?
Nä, inte idag heller.

Fast, jag åt ju faktiskt middag igår, så jag var duktig. :)
So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar