torsdag 9 april 2009

Have you got no self-respect?

Jag blir så jävla irriterad.
Allt med dig, gör mig bara så irriterad! Jag har gått omkring och ångat på om det hela dagen idag, och jag har kommit fram till att jag verkligen bara blir irriterad. Jag vill inte prata med dig, jag vill inte träffa dig och jag vill inte tänka på dig.
Kan du bara låta mig vara ifred? Jag vill inte ha något mer med dig att göra!
Jävla idiot!
Alla saker som jag ser, som på något sätt påminner om dig, vill jag bara kasta i väggen! Jag vill splittra alla jävla saker som har något att göra med dig så att det blir tusen och åter tusen bitar kvar!
Då har du väl något att sysselsätta dig med?
Låt mig bara vara, okej?

Samma rutiner idag som vanligt, men jag har verkligen hållit på att skratta ihjäl mig.
"Samlag önskas med konduktören".
Ja, det kan väl bli så antar jag.
Det var roligt.
Har suttit och surrat på med de som jobbar på Avelsstationen om det mesta nu på eftermiddagen, efter att all rastning var klar. Det var riktigt trevligt, och de är riktigt roliga.

Jag har skavsår på mina tår, jag har "träningsvärk" i knät (?) (det känns som träningsvärk, men det är antagligen sen jag ramlade igår) och jag har ont på ett finger också.

Jag har tagit massa kort på hundarna idag, och de är så himla härliga! Jag vill inte fara imorgon.
Jag vill verkligen inte det. Fast, det ska väl bli skönt, så länge jag slipper dig så.

Jag drömde att jag tappade en tand inatt. Det kändes så lustigt att (inte) känna med tungan i munnen. Lustigt lustigt.
Jag var tvungen att känna på riktigt imorse med tungan runt den nedre tandraden, så att jag VERKLIGEN hade alla tänder kvar. Det hade jag, och tur var det. För när jag hade tappat tanden, så kunde jag ju inte vissla! Och inte gjorde det ont heller, och det var väl bra.

So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar