fredag 3 april 2009

Ingenio et Labore

Nu är det helg.
Och vad ska jag roa mig med under dagarna då?
Ofta jag ens vill vara ensam?
Jaja, jag har väl inget val antar jag, och nej, jag tänker inte söka upp någon att ligga med.

Idag har jag varit på praktiken som vanligt, och Quera valpade klart igår efter att jag hade farit hem, och hon fick sex valpar till. Dock så var två av dem dödfödda, en hane och en tik, men just nu har hon sex friska valpar.
Fyra, två.
Hjälpte till att märka och väga dem idag, medans Sonja var ut med tiken, och det var inga större problem med det direkt.
Städade burar, rastade hundar och utfodrade. Som vanligt.

Håller på att tvätta också, jag är duktig!
Jag har städat med. JAG ÄR ÄNNU DUKTIGARE!
Jag ska kanske göra middag. Usch.
Imorgon ska jag sova, och det ska bli så skönt! Och NÅDE den som ringer och väcker mig innan jag vaknat imorgon! Jag lovar att jag slår den personen mycket hårt nästa gång jag träffar den.

"Fuck you. Fuck you very, very much"
So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar