torsdag 2 april 2009

2009-04-02

Åh! Valpning idag.
När jag slutade så hade det kommit fyra stycken små valpar, som åtminstone verkade friska. De gnällde, pep och rullade runt och gjorde sina dödsrullningar som de så ofta gör.

Jättetrött har jag varit idag, och det är inte mitt fel!
Jag sov i fem timmar inatt, och jag ville inte kliva upp när klockan ringde. Verkligen inte.
Men, jag gjorde det iallafall, bara för att jag är så bra.
När jag kom till praktiken så frågade Hans om jag var pigg och kry.
Kry gick jag med på, men det där med pigg vet jag inte..

Vi har varit ute med hundarna på äventyr idag, och jag gick med Genny. Hon är hundilsk, och kan vara lite uppe i taket mest hela tiden. Har de sagt.
Jag håller med om att hon är hundelak, men annars så är hon ju jättefin! Helt härlig hund! Helt medgörlig.

Jag gick och handlade idag, igen, och är helt slut i mina stackars ben! Ikväll blir det inte någon långis inte.
Jag förstår inte hur jag kan ha så dåligt minne när det gäller att handla saker. Helt otroligt..

"Last night I forgot how the sound of your voice whispered sweet goodbyes"
"I hope the stars still spell out your name where you are"

So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar