fredag 31 juli 2009

I need you here to keepj me sane...

Dagen idag har bestått av arbete, arbete, vila, arbete, vila, arbete, lunch, vila, arbete, vila, arbete, vila och hem. Det har ju varit enormt givande inte alls, eller?

Jag vaknade klockan kvart över sex, efter att ha vaknat till och från, orolig om att försova mig, men jag klarade mig ifrån det idag. :) Och det var ju bra.

Tog emot världens underbaraste schäfer, Dio, idag. Helt underbar är han, och jag hoppas verkligen att han får ett bra hem, vart han nu kommer. :)

Nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller år, woho! Och endast 13 dagar tills jag slutar jobba, och förhoppningsvis kommer jag hem om två veckor prick, om jag inte flexar bort den sista dagen, så att jag kan åka hem tidigare. Men jag vet inte, i sånna fall lär det bli på torsdagen jag kommer hem, och det hade ju varit trevligt. :) Verkligen trevligt, jag kan inte säga annat. Jag, Simon och Proxy. :) Jag hoppas på trevligt sällskap när jag kommer hem, och förhoppningsvis går det min väg. :)

Nu... Ska jag slå igån tvn, och se om det är något bra, men först!


ÄR hon inte söt? :)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar