onsdag 1 juli 2009

For good times, and bad times...

Ja. Dagen började med att jag försov mig. Eller, den började väl EGENTLIGEN med att jag somnade där strax efter tolv, men det räknas inte. Nå, Håkan ringde till mig när klockan var halv nio! ÅH! Det ska ALDRIG hända igen!

Sen efter att jag varit och jobbat, jag fick faktiskt gjort ganska mycket på två timmar, så gick jag hem, höll på att dö på vägen hem, och dö lite till innan jag kommit in.

Jag satt inne på rummet till klockan fyra, och väntade på att det skulle komma folk till receptionen så att jag kunde låna cykel för att åka och handla, och jag tänker faktiskt låna cykeln över natten tills imorgon så att jag kan cykla till jobbet imorgon. Oj, vad busig jag är!

Nå, idag blev det kycklingsallad, och det var mycket gott. Plus att jag har lunch till imorgon. Jag är ganska duktig ibland. Men inte är det ofta.

Och jag tycker att det kan bli så mycket svalare, så att jag kan ta en promenad utan att kremera! Jag var ute och sprang igår, och när jag kom tillbaka höll jag på att dö. SÅ ska det inte vara. Så ÄR det inte annars...

Nåja, snart är resan beställd, så då är det bara att börja tänka på vad man ska ha med sig. :)


(Jag spexade lite.. "I'm blue... osv...)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar