måndag 6 juli 2009

I was blindfolded

Ja, dagen har inte varit bra.

Kvällen har varit desto bättre. Jag har pratat i telefon i lite drygt en timme (inte mer?) och surrat på om det mesta. Det är bra att veta att det finns någon som uppskattar en iallafall.

Var iväg till stan en sväng, då jag fick ett chokladbegär som nästan åt upp mig inifrån. Jag passade även på att köpa *trumvirvel* BANANYOGHURT! WOHO! Äntligen har jag hittat det! Jag har verkligen letat det, och jag har sökt och sökt och sökt, men det verkar inte finnas uppe i Piteå.
Här finns det. Jag blev verkligen nöjd när jag hittade den. Jag tänkte:
"ÅH! Måste ha!"
(Mmm, yoghurt.)

Nå, har även jobbat idag. Jobbade visserligen bara till 11:00, och jag tror aldrig att klockan har visat prick 11:00 när jag gått och bytt om, men idag så!

Satt inne med Hyena och HVF så att han skulle få dia av henne, eftersom att han får så ont i magen när han äter valpmat, och jag kan helt ärligt säga att jag höll på att somna. Jag satt där, i en sån där grön kofta som militärer har, och långbyxor, med en hund halvt i knät och klappandes på både valp och tik.

(SER du vilket underbart jobb jag har?!)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar