tisdag 14 juli 2009

Tänk vad tiden går...

Eller så står den ganska stilla. Jag tycker inte att jag har gjort speciellt mycket nytta idag, efter att jag slutat jobba.

Jag har haft "Klappa händerna"-låten på hjärnan HELA dagen! Och jag blev så frustrerad, för jag visste inte vad som kom efter:
"Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*.
Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*."
---
"Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*."
Jag kom inte PÅ vad det vara! Jag tänkte på det...
"Det var något om 'på denna jorden vandra'..." "Roa?" Neeej....
När jag nästan kom hem, så kom jag på det! :D

"Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*.
Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*.
Du kan också glädja andra, som på denna jorden vandra.
"Klappa händerna när du är riktigt glad *klappklapp*."

Jag vart, faktiskt, glad när jag kom på det. Jag vet inte vad jag har varit på för humör idag, men glad har jag varit. :D Psykhumör... :P

Jobbade till 16:00 idag, och det har kommit tre valpar sen jag slutade igår. Jag vet inte vad det är för kön på dem, men alla var pigga och krya på dagen idag iallafall. :)

Det var lite körigt idag, vi var tre imorse, och två på eftermiddagen, på 11 tikar och 49 valpar. Jag var på karantän hela morgonen, och efter lunch var jag i valpstallet och rastade tikarna. Åtta tikar i valpstallet på två pers, det resulterar i att jag får ta fyra. Plus två i karantän. Ojojoj, det är jobbigt när det är få om dagarna, men det går ju iallafall..

Imorgon har jag kvällen, så jag börjar först klockan 12:00, så det ska bli skönt att sova ut lite. (Om jag nu kommer mig i säng i tid...)

Nu börjar nedräkningen...

8

/K

1 kommentar: