fredag 17 juli 2009

Am I a part of the cure, or am I a part of the disease?

Dagen som sådan är väl inte värd att berätta om, egentligen, annat än att jag har gjort ett aktivt val, där jag har bestämt mig att inte börja plugga till hösten, utan jag ska vänta ett år och läsa fristående kurser på distans över Internet. De fleste ligger på 25%, och det är helt överkomligt. De ligger på en, tio veckor, eller så, så det är nog ganska lagomt. Då hinner jag både plugga till kurserna och plugga till körkort.

Idag har jag jobbat, och det har varit lugnt. Sov hela natten, från klockan innan tio igår, och det var grymt skönt att faktiskt vara utvilad en morgon. Förhoppningsvis kommer jag att vara lika utvilad på måndag, då jag ska jobba från 07:00-16:00. Sen jobbar jag från 12:00-20:00 på tisdagen, med jour1, så jag kommer att stanna över natten till onsdagen, vilket betyder att jag måste ta med mina saker till avelsstationen på tisdagen redan, och jag har även kommit på att jag måste gå och handla och hämta pengar, typ på måndagen.. Jaja, jag antar att jag inte kommer att slippa det.

Ont i magen idag också. EFTER att jag ätit middag. Det är något fel på mig... Förhoppningsvis kommer jag inte att dö av det, så...

Men nu har jag tänkt somna till tvn och sova länge imorgon.

Simon är minsann en fullständigt normal hund som inte alls får vara i min säng. :)


Simon är knasigt söt. :)

5

/K

1 kommentar: