torsdag 2 juli 2009

Filthy, gorgeous

Det var väl egentligen tänkt att jag skulle sova nu. Men jag känner att jag måste få skriva av mig lite.

Jag har dels jobbat idag, jobbade till 16:00, och därefter cyklade jag hem för att få i mig lite middag, och sen åkte jag iväg med Emelie, till Spannsjön för att bada med Bonnie. Simon fick också följa med, och Cesar var även med på äventyr.

När jag kom hem, så satte jag mig vid datorn, eftersom att det inte fanns något annat att göra, och inte långt efteråt så fick jag ett samtal.

Vi har pratat om allt, och det kändes verkligen som att jag fick prata av mig. Jag har inte pratat i telefon så mycket på jättelänge. Och det var så avslappnande. ;)

Nå, nu är det sängen för min del, så att jag orkar upp imorgon, så att jag inte försover mig. Men jag har lagt min telefon på skrivbordet så att jag måste kliva upp för att stänga av alarmet. :) Jag är ganska smart ibland.
Godnatt, kära läsare! De, sju-eller-något som läser.

/K

1 kommentar:

  1. Jag läser... Och jag ska se till att ringa jag också någon dag. Har bara haft så mycket att göra på sistone. :S Ta hand om dig!

    /jag.

    SvaraRadera