fredag 24 juli 2009

Förbannelse över förkylningar.

Jag har gått och dragit på mig en jävla förkylning nu under PDOL, och det var ju jävligt nödvändigt? Nej, inte det minsta.

Anna är så snäll. Hon har hjälpt mig att göra smörgåstårta idag, och det smakade bra. Även fast jag har haft sån värk i magen idag (igen) så har jag ändå kunnat äta lite smörgåstårta ikväll. Har faktiskt ringt till vårdcentralen, och har fått rekommendationer om nå piller som jag ska ta för att det (förhoppnigsvis) ska bli bättre. Det hoppas jag iallafall att det blir.

Igår var det fest, och jävlar så kul jag hade! Var och såg DLK, och det var riktigt roligt. Hade riktigt bra sällskap med, det var Johnny, Zandra, Anna, Biffen och jag (för det mesta) åtminstone när vi var inne på området. Carro och Tova var även med när vi var hemma. :)

Lekte en lek. "Fuck the dealer". Och aldrig mer. Jag har aldrig blivit så full så fort! Nog för att det var riktigt roligt när det gick bra för en, men sen när det inte gjorde det, så... Jag bad om att få dricka vatten nästa, och det är jag glad att jag fick göra, även. :)

Men jag kommer aldrig att spela det igen (antagligen kommer det bli igen, men...)

/K

1 kommentar: