lördag 18 juli 2009

You look nice, alright..

Jag känner hur det börjar krypa i mina händer nu, och hur det vattnas i munnen så fort jag tänker på alkoholen. Domedagen närmar sig. Jag längtar så mycket så det finns inte!

Har även bestämt boende och resa nu, så nu väntar vi bara på klartecken från mödrar och sen ska vi beställa resa till España! Det ska bli så roligt, och jag ser fram emot det så mycket. 16 nätter blir vi där nere, och åh, så skönt. Jag har fortfarande inte kommit underfund med hur jag ska klara av värmen, men det går nog. :) Nära till stranden har vi också. Det kommer att bli KANON!

Har även bestämt mig för att bli fodervärd åt en liten schäfer till hösten. Det kommer att bli så roligt. :) Jag ser fram emot att få den lilla levererad. :)

Har inte gjort något idag, eller, jag dödade en spindel med händerna utan att springa och skrika, gjorde jag, och det var ganska duktigt gjort av mig, vill jag påstå.

Har nyss varit och ätit också, och jag har faktiskt klarat mig från ont i magen idag. :) Det känns riktigt skönt, faktiskt. Och nu funderar jag på att lägga mig i sängen, så att jag orkar göra ingenting imorgon också, för att orka jobba på måndag och tisdag. :)


Första åskan..

4

/K

2 kommentarer:

  1. Jag visste att du inte skulle bli schäferlös :P

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, du hade väl rätt hela tiden. ;)

    SvaraRadera