tisdag 7 juli 2009

Something's gotta go wrong, cause I'm feeling too damn good.

Ja..
Dagen har inte varit speciellt annorlunda än de senaste dagarna. De suger lika mycket allihopa. Jag vet inte vad det är med mig!

Jag somnade i 40 minuter inne hos Hyena idag, när HVF skulle dia henne. Jag satt där, ihopkrupen med Hyena liggandes bredvid mig, medans jag strök henne. Jag lyssnade till valpens ansträngning när han diade, och hörde hur hans tunga suckar sövde mig alltmer. Jag slöt ögonen och somnade till Hyenas lugna andetag, medans jag kände hennes bröstkorg höjas och sänkas, allt lugnare.


(Det är så avslappnande.)

Jag drömde något. Men jag kommer inte ihåg vad det var. Det var något som fick mig att slumra på ett njutningsfullt sätt. Den drömmen fick mig att sova på ett sätt som jag aldrig sovit förut.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar