söndag 12 juli 2009

Är det en fågel eller en fisk?

Det är inget av det, det är en bäver!
Jag såg en bäver i det vilda för första gången i mitt liv, och ÅH vad söt den var.

(Hama-hama, jättesöt!)

Jag såg den när jag var påväg hem från affären, efter att ha handlat någon annan mat än nudlar. Jag köpte korv! Grillkorv, tillochmed! Och jag brukar inte äta det. Jag antar att jag är lite som jag vart, men jag är stolt över det! :)

Aqua har även gjort comeback. Det är spännande, det var verkligen ett tag sen jag hörde dem, och så är de på digilistan! Haha, och Michael Jackson hade elva låtar på top 40. Det är ganska bra ändå. :)
Smooth criminal är ju ändå den låt som är bäst av dem. :)

Idag ska jag tvätta och städa hade jag tänkt. Det börjar behövas. Det är ont om kläder, så jag har tvättstuga från klockan 16:00. Och imorgon börjar jag jobba klockan 12:00 först, och det ska bli skönt att få sova ut en stund, efter att inte ha sovit speciellt mycket på hela veckan som varit. Idag somnade jag efter att jag hade kommit hem, och sov tills klockan var 11:00, tror jag, och det var riktigt skönt.

Det har gått bra att jobba natt i helgen, bortsett från att jag har varit en aning paranoid. Men det var inte lika illa igår som det var natten innan, så jag börjar bli van iallafall. När jag skulle kolla till Copia igårkväll, så kollade jag in genom dörren, och såg hur hon tittade på mig. Hon började smyga fram till dörren, och raggen reste sig. Så jag gick in, och frågade om hon inte kände igen mig. Vilken söt hund alltså! Jag tror att jag är kär. :)

(Försvarsmaktens Copia.)

/K

3 kommentarer:

  1. Du kan vara en bäver.

    SvaraRadera
  2. Hej kan du ordna foto på copia åt mig.
    Vikt ?
    Hälsningar Helge
    sm2srv@hotmail.com

    SvaraRadera