tisdag 16 december 2008

Vilka samtalsämnen man kan ha egentligen.
"Haha! Han skrev till mig! Jag kanske får kuk ikväll!"
"HAHA! Jag får redan det!"
"Men uuuuuh!"
"Kan inte jag få skriva: Jag vill ha kuk!?"
"Nä, det får du inte."
"Men om jag skriver att det är från mig?"
"Nä, det får du inte."
"Kan jag få skriva ett sms: JAG VILL HA KUK!?"
"Nä, det får du inte. Du får inte förstöra mina chanser att få kuk!"

Hur kul är det på en skala då?
Min syster Anna är desperat efter hundvakt ikväll! (tisdag)
Det är så roligt! :D
Anna är så kåååt!

Jag har läst ut min bok som jag började läsa i torsdags, gjorde uppehåll med i helgen och fortsatte läsa i måndags. Läste ut den idag, och den är så jävla skum så det finns inte!
Slutar riktigt bra.
Kanske inte ska spoila den nå, för så elak är inte jag! Eller, det kanske jag är?

Inget speciellt idag.
Annat än att JAG FÅR SLIPPA SAMHÄLLSEN!
SÅ FUCKING JÄVLA SKÖNT SÅ DET FINNS INTE! SLIPPER ANITA FÖR RESTEN AV MITT LIV!

YAY!!!

Done and done!

/K

5 kommentarer:

  1. Du är såååå knasig :P

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med föregående talare. :P Haha!

    /jag.

    SvaraRadera
  3. Men nu ska inte ni vara så himla elaka!
    Jag är _inte_ knasig! Inte det minsta!
    Det är bara ni som tror det!
    :)

    /K

    SvaraRadera
  4. Det där tror du inte ens på själv. :P

    SvaraRadera
  5. Du! Du skulle bara veta vad jag tror på! :P

    Och det är självklart att jag tror på vad jag själv säger. Jag hade ju gått emot mig själv annars, och det går ju bara inte! :P

    /K

    SvaraRadera