tisdag 2 december 2008

Den andra december år 2008

Det är ganska mycket information. Men det säger inte så mycket om vad jag har gjort under dagen.

Då kan jag upplysa dig om att jag inte har gjort något speciellt idag heller. Det har varit en viss paketering av diverse hundar, många samtal med hundägare och ett mycket långt samtal med Tova på bussen hem.
Kom fram till att vi pratade i nästan två timmar om det mesta, och jag vill inte veta hur lite pengar jag har kvar nu.
Men det var det helt klart värt!
Pratade om allt från hur sjuka vi var till orättvisor. Typ.

(Dessa hundar är mycket söta ibland, och jag saknar den till höger så mycket!)

Har kommit på att jag måste gå och hämta pengar till imorgon också, eftersom att jag måste köpa bussresor! Förbannelse!

Mm, choklad! Mycket gott måste jag få säga! Verkligen! :)

(Den är också god!)

Jag har kommit på en sak.
Jag ska köpa en ny telefon!
En sån blir det, och jag tror att det kommer fungera bra. :)

Nu ska jag klä på mig utekläder och gå och hämta pengar i kylan!

Down and under!

/K

3 kommentarer: