måndag 1 december 2008

Körskolan.

Ja, där har vi varit idag och fixat så att jag får börja övningsköra minsann! Det har tagit ett bra tag sen jag fyllde 16, jag vet! Men jag har inte haft någon nytta av det, så jag kan vänta minsann! :)

Dagen idag då.
Ja, jag var på djursjukhuset och har inte gjort så mycket!
Det vanliga typ, men nu i veckan är jag på POL.
Har fått packa upp varor, städa rum, bära lik och hämta hundar.

Fick sluta tidigare idag, eftersom att jag skulle med bussen till Piteå då jag skulle till körskolan.
Körskolan gick bra, och det var inte det minsta inressant.

Pratar i telefon just nu, och har ett mycket intressant samtal om högstadieelever.
Det hela började när han på körskolan visade statistik på killar och tjejer.
Killar var blåa.
Tjejer var röda.

SÅ IRRITERAD JAG BLIR PÅ DET!

Nu ska jag engagera mig i samtalet!

Uppe och nere!

/K

1 kommentar:

  1. Ang rött/blått: Så FRUKTANSVÄRT irriterande! Håller sannerligen med dig... Urk.

    Jaja. Någon dag kanske det jämnar ut sig... Suck. :/

    /jag.
    ordensmakt.blogspot.com

    SvaraRadera