söndag 28 december 2008

Then you really might know what it's like to have to lose.

"They call her a killer, and they call her a sinner and they call her a whore"

Okej. Om man skulle ta och ta sig samman och uppdatera lite mera.
Jag känner mig väldigt tömd idag, och det som hände inatt var bara så befriande.
Anna.
Joar.
Jag ber verkligen om ursäkt för att jag höll er vakna!
Jag har fått höra att det inte gör något, men iallafall. Lite dåligt samvete har jag faktiskt, och det är mest för Joars skull. Det var inte meningen att jag skulle hålla dig vaken! Du skulle få sova!
Jag uppskattar verkligen allt som ni gjorde för mig.

Nåja. Kvällen igår i övrigt då?
Det var riktigt underhållande.
Fest med Anna, Åsa, Stina och Joar. Och jag vägrade sova när jag blivit lite full. (Ganska mycket egentligen, men det låtsas vi inte om!)
Promenad och prat med allt möjligt tillsammans med Anna senare på kvällen. Vi var väl ute en 40 minuter iallafall.
De blev lite oroliga minsann, eftersom att Joar ringde till Anna och frågade vart vi var. :)
Sött! :)

Innan det så var det påhälsning hos Joars vänner. Trevligt trevligt måste jag säga iallafall, och vem var det som vann? :)
Jag, såklart!

Promenad idag. Lång promenad. En och en halv timme tror jag. Det var riktigt skönt, och jag gör gärna om det! ;)

På stan imorgon kanske? Kom och var med och kolla på kläder med mig! Om du vill förstås. :) Jag har inget emot det! :)

Done and done!

/K

1 kommentar: