torsdag 11 december 2008

Invisible

You're so lovely when you cry.
You're so perfect when you lie.
You can be my crucifix,
Hold me up to watch me die.

Jag känner mig ganska.. Neutral just för tillfället.
Vissa personer klarar jag bara inte av, och vill bara hänga mig själv eller gå och dränka mig. Men så har jag kommit på en bättre lösning.
Jag hänger/dränker dem istället!
Jag menar, varför ska människorna runt mig lida för att jag försvinner från jordens yta, om de nu gör det förstås. Det kanske bara är som det ser ut för att de ska se bra ut.

(Help girls all over the world get their lost flowers back! Let them save it and give it to someone special!
Not that it is _that_ imortant.)


Jag orkar inte anstränga mig något på skolan och vill bara missa allt som jag inte har någon nytta av, men det kanske man inte kan om man vill ha något betyg i det?
Det kan vara en bra idé att bespara mina framtida studier en massa extra pluggår för att ta igen och plugga upp det jag kommit efter och kuggat i.

Och jag som trodde att jag inte skulle behöva vara på skolan imorgon! Jag måste tydligen ha historia! Det kunde vara i mina djupaste drömmar! Jag måste visst till skolan!
Det var ju - gravid- eller -gnu- vilket som låter bäst, då jag försöker vänja mig av med vissa ord i mitt ordförråd. :)
Det kan vara -fan- istället! Glöm vad jag skrev innan!

En väldigt gullig sak på skolan idag då?
Helen hade en planering för vår lektion idag, som bestod av kristendomen och julfika hos henne!
Hon hade gjort pepparkakor till hela klassen, och skrivit våra namn på dem! Det var verkligen engagerat! Hon hade gjort glögg och gjort andra kakor, och jag vet inte hur mycket julpynt hon hade uppe! Hon hade en hel del julkrubbor som hon hade i olika storlekar. Jättegulligt - verkligen!

(Alla pepparkakor med namnen på!)


(En av hennes många julkrubbor!)

Men jag kan ändå - trots Helens ansträngning - säga att jag är väldigt less skolan efter bara några dagar efter praktiken. Det kommer verkligen bli skönt med både lov och alla helger (två) innan dess!

Längtar som fan till helgen!
Inte nog med att jag ska umgås med Joar, utan jag får tillbaka min Simon igen! :)
Det kommer att vara det roligaste på länge! :)
Beroende på hur man ser på saker och ting.

OCH JUST DET! NU HAR JAG ÄNTLIGEN LAGT ÖVER TWILIGHT TILL MIN TELEFON! SÅ NU JÄVLAR SKA JAG LYSSNA! :)
Och se om den verkligen är så bra som alla säger! ;)

I'm going to kill you!

/K

4 kommentarer:

  1. Yay! :') Ja, det är den.

    SvaraRadera
  2. Helen är så snäll, tänk att hon gör sådär varje år, för varje klass :).

    SvaraRadera
  3. Jag vet! Jag tycker att hon är jättegullig! :) :P

    /K

    SvaraRadera
  4. söta små grisar.. .:P

    SvaraRadera