tisdag 9 december 2008

I'd give my life for you.

But only if you told me to.

Dagen har bestått av sova - vilket var mycket skönt, eftersom att jag verkligen inte orkade tänka tanken på att behöva sitta instängd på en fullproppad buss tillsammans med människor jag inte känner, för att sedan behöva umgås med dem under dagen.
Min mamma var så snäll att hon sjukanmälde mig idag. Så jag slapp skolan.
Hade fått tre sms på morgonen när jag vaknade. Två av dem var riktigt gulliga, och jag vart verkligen glad av att se dem! :)

Annars då?
En riktigt kall dag på Luleå stad. Det var inte det minsta givande, och jag hittade _två_ julklappar. Det var ju tänkt att jag skulle hitta värsta många! Men det sket sig! Nåja, får fara och fortsätta leta någon annan dag, men inte i helg, eftersom att jag ska hem då! :)
Det om något kommer att bli så jävla skönt så det finns inte!

Bra sällskap kommer det också till att vara där. Inte bara hundarna tänker jag på nu, utan mer. . Mänskligt? Jag tror att man kan säga så iallafall. :P
Nu ska inte jag vara så elak, men jag kan inte hålla mig! Kanske ska säga köttig istället? :P

Satt för övrigt och kollade i en tidning när Anna var inne och klippte sig.
Jag fastnade för en bild i tidningen som jag fotade.
Jag tycker att det är en riktigt vacker bild, men texten var inte särskilt vacker.

Klicka på bilden!
Läs texten.
Känn det jag kände.
Avsky.

If today was your last day
and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?

Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
Would you call old friends you never see?
Reminisce of memories
Would you forgive your enemies?
Would you find that one you're dreamin' of?
Swear up and down to God above
That you finally fall in love
If today was your last day


/K

9 kommentarer:

  1. Ska vi nu hårddra det hela, så var texten fantastiskt vacker. Det du!

    SvaraRadera
  2. Hårddra? Du ska då alltid ha allting hårt. . :P

    /K

    SvaraRadera
  3. nej texten sög tbh ^^
    och vadå köttig, menar du att hundarna inte är köttiga? NÄÄÄ dem består av brosk, DUUH! eller vad? ;O

    SvaraRadera
  4. Det var inte _så_ jag menade! Jag menade ju bara att.. Jag har det säkert i mitt huvud! Kom och knacka på istället, så berättar jag _då_! :P

    /K

    SvaraRadera
  5. haha du är så långt bort =P det är lite svårt o knacka då... ^^ men jag fattar, bara det att du ändå menar det som om dina hundar vore oköttiga =P

    SvaraRadera
  6. Men så? Vad snackar du om då!? :P

    Jag vet att jag är långt bort, men inte länge till! :D

    /K

    SvaraRadera
  7. Det är väl vackert att vilja göra skillnad, hjälpa de stackars flickorna?

    SvaraRadera
  8. -Stina-
    Ja, det är vackert att vilja hjälpa människor som verkligen behöver det! Att hjälpa dem som det inte går att hjälpa, vad är det för nytta?

    SvaraRadera
  9. Finns det någon som inte går att hjälpa? På något sätt kan man alltid hjälpa alla. Sen finns det dom som behöver det mer - och dom som behöver det mindre.

    Aaight?

    SvaraRadera