onsdag 10 december 2008

Säkerhetsnålar och sju svåra år. . .

Så skönt just för tillfället.
Bara jag och syster hemma, och eftersom att hon skjutsade vår gemensamma mamma till Älvsbyn ikväll så innebar det att jag hade ungefär en timme för mig själv. Mycket befriande kan jag lova, och musiken var inte snäll mot mina öron på en fläck.
Det var så skönt att kunna slappna av ordentligt för ett tag, eftersom att jag ser ut som sju svåra år?

Jag spexade till ordentligt med smycken idag.
Säkerhetsnålar.

Det är inte riktigt jag, men jag tycker att det passar mig just för tillfället. Känner mig inte särskilt vänlig just nu. Jag är bara så less på alla som är runt mig hela dagen. Blir irriterad för ingenting och vill bara gräva ner mig!

När inte det går, så vill jag dränka mig i skyhög musik. Eftersom att jag sällan är ensam hemma, så går inte det så bra och då blir jag sur. Jag försöker vara trevlig, men när någon ställer en fråga som jag inte gillar just nu, så blir det inte vänliga svar.
Jag kan bita av dem ganska ordentligt och då blir den frågande sur på mig för att jag är irriterad på den och så går det runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt och runt.

Det har sett förjävligt ut här hemma ett bra tag nu, men ingen har idas ta tag i det.
Så eftersom att jag ville göra något, så började det med att jag plockade undan tvätten.
Sen fortsatte jag lite på toan och rätt som det var så dammsög jag.

Har hängt upp en tavla i mitt rum också. Riktigt nöjd faktiskt, och det kommer nog att se relativt bra ut. Och om det är någon som inte tycker att det ser bra ut - SO WHAT!?
Jag bryr mig inte om vad andra tycker, eftersom att det är jag som ska vara där och ingen annan.


(Ett foto på tavlan!)

Gå och dränk dig, din jävel!

/K

9 kommentarer:

  1. "Ingen annan"? Kan inte jag få komma och hälsa på? ;)

    /jag.
    ordensmakt.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Joo, men jag bryr mig inte om vad du tycker om mitt rum iallafall! :P

    /K

    SvaraRadera
  3. ooh, trotsålderskarin =P det kanske är dags att skaffa eget snart, så slipper ni bli sura på varandra.

    OCH JAG HATAR DIN BLOGG (blogspot alltså ^^) det är jobbigt att skriva in ordverifiering och namn varje gång man ska kommentera :<

    SvaraRadera
  4. Det var den där ramen som du köpte idag/Igår? Jätte fin! :)
    Tokkarin! :)

    SvaraRadera
  5. Jag håller med tova! Ta bort ordverifieringen, den behövs ändå inte. Finns under "inställningar". :)

    Gillar säkerhetsnåls-kreationerna, btw. Och jag vet att du inte bryr dig om vad jag tycker om ditt rum. :P

    /Joar.
    ordensmakt.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. -Till alla som klagar!-
    SÅDÄR!
    Nu har jag tagit bort ordverifieringen eftersom att det var _så_ jobbigt! :P

    -Tova-
    Jag SKA skaffa eget, men eftersom att jag inte har råd med det, så snyltar jag fortfarande! Men inom en snar framtid så kommer jag att ha en egen lägenhet!
    Förhoppningsvis i Umeå, fast jag får se hur det blir med de planerna.

    -Carro-
    Ja! Visst är den väl vacker? Och ännu vackrare är ju bilderna i den! :) Hittade värsta fina korten på mig, Anna, Åsa, Susanne och Helena när vi var små som jag har satt in där bland alla djuren! :)

    -Corondum-
    Och jag VET att det finns under inställningar! Jag kan läsa! :P

    Säherhetsnålskreationerna gillar jag med! Såklart! Annars skulle jag inte gjort dem och använt dem jue! :P
    Jag vet att du vet att jag vet att du inte bryr dig om hur mitt rum ser ut, men du skulle se det nu! :)

    Vääärsta fina! :)

    /K

    SvaraRadera
  7. "Eget" kan vara grymt överskattat ibland... :/

    Och jag veeeeeeeet att du inte är dum! :P Försökte bara bidra med lite motivation, hehe.

    /j.

    SvaraRadera
  8. TACK ^^ mycket bättre :p
    snyltning är bra ^^ men det går att spara ihop =P
    varför i umeå just? :<

    SvaraRadera
  9. -Corondum-
    Ja, det kan det, men det är samtidigt VÄLDIGT skönt!
    Tack, för det vet jag att du vet!
    Oj, vad jag vet saker! :)

    Motivation och motivation. .
    Bidra med något annat va? :P

    -Tova-
    Umeå eftersom att jag ska gå skola där jue! :P

    SvaraRadera