onsdag 17 december 2008

Träning av hund, läsning av bok och skrivning av skolarbete.

En mycket lyckad träning blev det, och banan vi byggde upp blev mycket bra. Det var en del snäva svängar, men det gick riktigt bra! :)

Jag har gjort en del av engelskan idag, och det har inte varit det lättaste måste jag säga!
Själva arbetet i sig är det inga problem med, men att få programmet att fungera, det var en annan femma.
Jag höll på att gå i taket när det blir error i hela datorn och det går inte att göra något!
Jag fick upp programmet såpass att jag kunde försöka spara arbetet, men datorn hängde sig, och jag blev bara förbannad!
Som tur är så hann det bli sparat så det löste sig.
Annars hade jag inte tvekat en sekund att bara drämma ner datorn i golvet och ställa mig och hoppa på den!

Har börjat läsa en ny bok av John Ajvide Lindqvist. Något om massa zombies och det är inte uppmuntrande att läsa om!


("Hanteringen av odöda" är titeln på boken jag läser nu.)

Men spännande är den iallafall, och på fredag blir det att se filmen, baserad på boken jag läste ut igår.
"Låt den rätte komma in".
Som faktiskt låter lite som titeln på en porrfilm, men jag har faktiskt inga planer på att (om det finns någon sån porrfilm) kolla på den. Det är vampyrfilmen jag har tänkt se och ingen annan. :)

HAHA! VAD ROLIGT!
Jag har rättstavningskontroll på när jag skriver blogg, och så har vampyrfilmen blivit markerad. När jag kollar vilka andra alternativ som finns, så får jag se följande:



DET är humor på hög nivå! :D

Har börjat lyssna lite smått på "Twilight" också, men eftersom att filen är jättedålig, så är det inge kul att läsa när man inte vet hur mycket man missar.
Det är visserligen lättare att ha med mp3-spelaren eller telefonen när man ska läsa, men det blir inte riktigt samma effekt som när man läser en riktig, inbunden bok.

Har sovmorgon hela dagen imorgon! Det om något kommer att bli så jävla skönt så det finns inte! :)
Nåde den som ringer och väcker mig!
Jag svär på min mormors grav att det inte kommer bli en vacker syn när jag får tag i den som gör det!
Nu har jag bara en lektion kvar innan lovet! Sen är jag ledig i två och en halv vecka! Det är meningen att det ska vara avslappnande, men det tvivlar jag på att det kommer att bli! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag måste ta igen! Måste verkligen försöka boka hundhuset under lovet, på fredag så att jag kan träna agility med Simon, och kanske dra med en del annat löst folk? :)

Det hade varit mycket kul, och sen ska jag ju självklart umgås med Carro! Kanske någon annan med?
Förhoppningsvis så! :)

Ser fram emot helgen nu, och det kommer att bli så kul! Hundvakt har jag, så det slipper jag bekymra mig över, men det där med drickat vet jag inte riktigt hur det ska gå till, men det löser sig nog.

Jag är så bra!
Anna säger: "Idag när jag var och tränade, så var det en pojke som förmodligen nyss fått börja träna på gymmet, som använder maskinen bredvid mig, och han står hela tiden och kollar på mina bröst!"
Karin säger: "Haha, han kanske försökte ta ögonkontakt med dig, men han hade nackproblem!"

FAN VAD BRA JAG ÄR! :D

Done and done!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar