torsdag 18 december 2008

Nyrakade ben, straffknullad och julafton närmar sig.

Det är ett sätt man kan se på saken.
Sen finns det ett annat sätt också.
Men det har jag ingen aning om vad det är, så mina ord duger bra.

Julafton närmar sig och det blir inte mindre stressigt.
Nästan ett arbete klart, så nu fattas det bara en sida och en fråga på det, sen är jag redo att lämna in det.
Det ska vara klart imorgon, men jag orkar verkligen inte fundera något mer på den filmen! Och verkligen inte på engelska!
Inte nu för att det är särskilt svårt att få ihop något som låter bra och ser fint skrivet ut, men det är bara så jobbigt att behöva förstöra en film för skolans skull! Jag har nog aldrig varit så less på en film som jag är med denna!
Lyckligtvis ska inte historian vara inlämnad imorgon, men så snart som möjligt! Jag hoppas verkligen att jag orkar ta mig tid att göra den under lovet. Jag har ju som lovat (haha, lovet - lovat) att jag ska träna Simon i hundhuset också.
Helt ärligt så tycker jag att det är viktigare att Simon får den träningen i hundhuset än att jag lämnar in historian.
Jag är inte partisk, jag är bara egoistisk.

Det ska bli stan imorgon iallafall, och det ska ske en del julklappsinköp måste jag säga. Det är inte alls många klappar kvar nu, jag tror att det är 5?
Om jag har räknat rätt vill säga.
Men jag och matte går nog inte så bra ihop vill jag tro.
Jag menar, visserligen så kommer jag ju fram till att ett plus ett är lika med sex, men iallafall! Det är inte alla som håller med mig gällande den teorin. ;) Hehe!

Nåja, ska försöka ta mig samman och skriva klart engelskan nu! Jag orkar nog inte satsa på ett MVG den här gången. Ska jobba starkt nu!

Done and done!

/K

2 kommentarer:

  1. Men Karin... Vad använder du för språk i dina titlar egentligen? Fy på dig, tänk på barnen!

    /jag.
    ordensmakt.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Men ofta det ens är barn som läser min blogg då! Jag tänker inte på någon annan än mig själv! :)

    /K

    SvaraRadera