tisdag 23 december 2008

Everybody has a dream

Not everyone have found it yet.

Jag håller på att hänga mig snart!
Jag är verkligen helt seriös!
Inte nog med att jag fått dåliga nyheter idag, utan jag är blond nu också! Och jag kan ju helt ärligt säga att min dröm inte är att vara blond! Jag tycker själv att jag inte passar i det, utan jag ska helst ha någon brun nyans eller något i mitt hår.


(FJORTISVARNING!!)

Nåja, alla julklappar färdiga iallafall, vilket verkligen var på tiden. Var på stan tillsammans med Åsa idag, och det var väl underhållande? Tills jag fick ett samtal.
Det var ju inte det jag väntat mig precis.
Nå, det behöver vi inte gå in på.

Jag lär ju ta det senare iallafall.

Nu ska jag som sagt gå och hänga mig, sen ska jag dränka mig och sen dunka huvudet i väggen minst sju gånger.

Done and done!

/K

4 kommentarer:

  1. Börja med att dunka huvudet... Annars går det dåligt om du har hängt och dränkt dig innan :P Bara ett tips!

    Fast helst ingett av det :) För jag tycker om dig.

    SvaraRadera
  2. Men! Om du tänkt hänga dig bara för din frisyr så kan du skippa det, jag tycker du vart söt. Men jo, det var lite fjortisvarning på den där bilden, mest på grund av vinkeln dock. :P

    Vi hörs senare, sötaste! GOD JUL! :)

    /jag.
    ordensmakt.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. -Åsa-
    Du har helt fel! Det är i den ordningen jag måste göra de sakerna för att lyckas!

    -Corundum-
    Jag tänker hänga mig! Och dränka mig! Försök inte hindra mig!

    Det jag syftade på var mest bara hårfärgen. . :P

    /K

    SvaraRadera