fredag 7 augusti 2009

Sex.

Nu är det sex dagar kvar. Endast sex, tills jag får komma hem. :) Jag och lilla Proxy. Och Simon med, såklart.

Idag har jag varit och jobbat, och jobbat och jobbat. Sen följde jag med Lina, Therese och Hans till älven och badade, och det var grymt skönt. :) Väldigt blött, och väldigt kallt när jag kommit hem... Det var lite sugigt, faktiskt, men efter en varm dusch, så ordnar sig allt. :)


(En av Finas valpar.)

Jag får åka hem med Håkan på torsdag, så vi kommer att åka vid två, någon gång, så jag har flexat bort eftermiddagen, så att jag hinner städa och greja på. Har dock ingen hundvakt, så Proxy får vara kvar på avelsstationen från onsdag till torsdag, och även under tiden jag är hemma och städar. Det blir så jobbigt att hålla reda på henne då. Jag plockar upp henne samtidigt som jag hämtar buren, och sen bär det av till Piteå! WOHO! Jag kan inte längta mer! Han beräknar vara i Piteå vid sex, någon gång. Så fyra timmar till Piteå, från Sollefteå. Det är starkt jobbat. Men det ska bli så grymt skönt att komma hem! Så snart, det är mindre än en vecka. :D

Idag har jag även gjort MAT. Jag har INTE ätit bara makaroner, utan faktiskt MAT. :) Jag gjorde en fiskgratäng, det absolut mest avancerade jag tillagat sen jag kom hit ner, faktiskt. Så det var duktigt av mig. :)

6

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar