torsdag 20 augusti 2009

Back to bedlam

Nja, inte riktigt. Men tillbaka i Öjebyn och tråkar här istället för i Vuollerim. Det är ju inte direkt det roligaste man kan komma på, men här har jag iallafall dator... Plus att Ruffa inte är häe heller. Jäklar vad hon och Proxy har levt djävulen hemma i Vuollerim. Ruffa har inte låtit valpen vila, och tvärtom. Men kul hade de iallafall. Valpen har för övrigt blivit odräglig. Äter inte upp all mat, tuggar i allt hon får tag i (inklusive skor, mobiltelefoner, laddare, snoddar, fötter, händer och hår). Hon är jävlig på mornarna när man kliver upp, då kommer hon och är jätteglad, och visar det med sina käftar. Mattes lilla gädda. :)

Jag ska be Carro skicka över de bilder hon tagit på henne, till mig, så kan jag njuta av de stillsamma ögonblick hon har sovit. Det är inte alltid hon vill göra det, inte ens när jag säger: Sov!

Hon tuggar för övrigt på katterna, även. Och elkablar. Förbaskade äckelvalp...

Fest på lördag i Öjebyn City (hur det blir med plats, vet jag inte..) men kika förbi, vettja! :D

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar