söndag 2 augusti 2009

Grattis!

Ja, må jag leva.
JA, må jag leva.
JAA, må jag leva uti hundrade år!

Tja, en aning patetiskt, men om ingen har sjungit för mig, så måste jag ju sjunga för mig själv, inte sant? Jag har fått några gratulationer, och det är ju braaaa... En del kommer mitt i natten, och en del kommer mitt i dagen, spelar ingen roll. :)

Jobb hela dagen lång, och Simon har fått en vän. Dio heter han, och jag är kär, ännu en gång. :) Först tyckte Simon att han var en rolig prick, men efter att ha busat ett tag med honom, så kom hon på sig, och började tycka att han var jätteäcklig... Men det kan ju ha med den saken att han skulle sätta på henne att göra.. Jag vet inte, jag gillar ju när folk vill sätta på mig... ;)
Hoppsan.. Pinsamt det blev nu.....

Eller, neeej, inte direkt.. Faktiskt, så är det ganska trevligt. :P

Imorgon är det jobb från klockan 17:00, och whopido vad roligt jag ska ha! Eller så inte... Det lär bli samma procedur som det blev idag, fast imorgon. Jag fundererade lite på om jag skulle tvätta imorgon, men då fanns det ingen tid till det som passade mig, så jag får vänta till helgen, om jag inte tar med mig tvätten till avelsstationen och tvättar där! Ehm, nej, never gonna happen. Det finns inte en chans till att jag tar med mig en Ikeakasse full med kläder till avelsstationen, för att tvätta där, och sen dra med den hem igen. No way! Jag klarar mig gott på de mjukisar jag har!

Imorgon ska jag sova länge har jag bestämt. Ända tills jag vaknar! Och att klockan ringer 09:50, ska jag bara skita i! Jag ska ta mitt piller och sen somna om! DET har jag bestämt! Jag ska sova så gott!

Inatt drömde jag att Carro och jag skulle köpa foppatofflor... Hmm, myyycket skum dröm måste jag påstå! Jaja, sånt är livet... Skumma drömmar om foppatofflor! Det är DET folket vill ha! GE DEM DET!

Jag börjar känna ett visst sting av hemlängtan, och det är inte ett sting, som av ett bi, utan mer som om... Jag fått ett svärd inkört i magen på mig, som vrids om, och om, och om, och om där inne, flera varv. Men nu är det 0 dagar kvar tills jag fyller år, och endast elva dagar kvar tills jag åker hem! ÅÅH! Det närmar sig! :D

/K

1 kommentar:

  1. GRATTIS ÄNNU EN GÅNG! :D Hoppas att du har haft en bra födelsedag!
    Kraam C

    SvaraRadera