söndag 9 augusti 2009

Fuck me like you hate me...

Mmmm, sooovaaa! Jag känner mig riktigt sliten efter en dag bestående av ingenting. Det har varit väldigt jobbigt måste jag påstå! ;)

Nja, helt händelselös har den väl inte varit, jag har faktiskt påbörjat min packning, så nu är de flesta kläderna nerpackade, så nu ska jag bara tvätta en del (det blir på tisdag) och sen har jag kläderna klara. Jag ville börja, bara för att få se hur nära det är kvar. Det är bara fyra dagar kvar nu... :)

Och jag HAR faktiskt varit ute på en snabb timmespromenad också, där jag såg en uggla! Värsta coola, den bara flög där! En bäver, en uggla, rådjur, harar, sorkar och spindlar stora som fågelspindlar (inte riktigt, men...). Men med promenad var det riktigt skönt måste jag påstå, så nu ser jag fram emot en dusch, och sen sova... Har en viktig dag framför mig imorgon!

Eller... Vänta... Nej, det har jag inte alls. Det är bara en vanlig måndag, bestående av jobb till klockan 11:00, sen ska jag stanna kvar och städa både Simon och hennes bur, eftersom att hon har slutat löpa nu, så känns det som en bra idé att göra rent efter att hon har suttit där i två månader (inte i sträck, nonstop, då...) Hon HAR ju faktiskt fått följa med mig hem. :) Sen hade jag tänkt försöka komma på någon lätt, billig och snabb middag för resten av veckan... Hmmm, undrar vad det kan tänkas bli...

Efter det blir det hem, äta lunch (om jag inte äter det på jobbet) och SEN... Vet jag faktiskt inte.. Vila, kanske? :)

4

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar