söndag 30 augusti 2009

Hej kom och hjälp mig!

Tycker min mamma att jag ser ut som nu. Men, som jag säger, det hade inte kunnat bli värre iallafall. I fredags blev det hemresa, där vi även svängde förbi i Luleå och Solgården, där jag råkade hitta en piercare som råkade köra in en kanyl i min läpp, och när det likaså var ett hål, så passade han på att sätta in ett smycke där. Jag är nöjd, och mamma tycker: (Och jag citerar)
"Det såg ju inte alltför illa ut måste jag ju erkänna."


(Vad var det jag sa? Inte vart det värre iallafall...)

Däremot finns det de vuxna som inte alls är alltför förtjust i mitt nya outforskade hål. Men som sagt, jag är nöjd. Och när mamma sa att det inte såg "Alltför illa ut" så är det bättre.

Nå, väl i Luleå, så passade Johnny på att svänga förbi inne på Strand Galleria, för att säga hej, och det var roligt. Jag hade en hel välkomstklan när jag kom ut från piercingstudion. Whopido! :)

På kvällen var det film hos Tova, efter ett FLERTAL misslyckade försök att ringa och få tag i Carro. Halv tio lyckades jag äntligen. Så vi åkte till Nollis och såg(sov) Edward Scissorhands. (Ovanligt för min del ens?)

I Lördags var det Luleå ännu en gång, och sen var det detta roliga:


(Koncentrerad på?)


(TADAAAA!!!)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar