tisdag 4 augusti 2009

Paint me black

Ja, dagen har inte varit speciellt givande, bortsett från att det bara är nio dagar kvar. Det är inte lång tid alls nu. :) Om drygt en vecka från nu, så är det bad med trevlig människa. :) Jag ser fram emot det, och Proxy får med följa. :)

Har jobbat till klockan 11:00, och hann göra karantän med tre hundar, Monamie, Liz och Hyena, avlastning och valpbox. Jag var effektiv minsann. Eller, ja.. Joo, det var jag. :)

Jo, det kan vara en bra grej att man har med sig kameran när man ska fota Åxis valpar. Det funkar inte så bra med fotandet av valpar om de är på avelsstationen, och kameran är hemma... Det blir lite för... Hightech för min del.. Men jag fotade idag! Dock inte Åxis valpar, utan Bonnie, Dio och Fila.


Fila


Dio


Bonnie

9

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar