tisdag 11 augusti 2009

Jävla GAYHUND!

Jag badade henne igår.

Idag på vägen hem... SÅ RULLAR HON SIG I BAJS! JÄVLA GAYBAJSRULLANDE HUND!

Jag badade henne idag.


Har även jobbat idag, heldag denna gången. Det har gått bara bra, det har varit en lugn dag, och valparna fick vara ute minsann. :)

Imorgon åker 19 valpar, så det kommer inte alls att bli många kvar, det kommer bli två kullar på golvet, och en som får gå ut. Och så Proxy kommer ju bli kvar över natten till torsdag. Stackarn, som kommer att få vara alldeles ensam... Mao, jag får lite dåligt samvete, faktiskt, men hon kommer ju att få sitta bak i bilen med mig, iallafall, och det är ju lite bättre. :) Sötnöten. :')

Jag har fotat Liz och Monamie och deras kullar idag! Och de är jättesöta. Monamie kan vara lite.. Hispig vid städet, men hon är SÅ mycket lugnare nu iallafall, och det är ju bra. :) Liz är en blandras, har vi kommit fram till. Det är verkligen inte en renrasig schäfer. Sötnosen. :)


Monamies valpar.


Självaste Monamie. :)


Liz valpar.


BlandrasLiz. :)

Nu är det bara två dagar kvar tills jag kommer hem, och imorgon ska jag packa, och handla godis. Mmmm, dodis! :D

2

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar