söndag 30 augusti 2009

Jag är ensam...

Förvisso har jag fyra hundar och två katter... Och så pappa.. Men de är ju inget att ha. Jag vill vara med någon som jag kan göra något MED. Anna och Biffen har farit hem, så jag är ensam kvar med pappa som ligger och sover och har sovit sen en timme tillbaka. Typ. Inte riktigt, men 40 minuter iallafall. Så jag har varit ut med hundarna, städat upp lite på golvet i rummet som jag sover i, bäddat rent i sängen och lite andra småsaker. Jag har inte ens kvar att borsta tänderna, så klar för sängen är jag! Plus att jag har tvättat piercingen också, och sköljt munnen efter att jag borstade tänderna. Så det är inte heller kvar.

Nåja, jag får väl göra något annat då. Imorgon kan jag iallafall börja plugga, eftersom att jag kan registrera mig på mina kurser som jag ska gå. :) Whopido! Jag har inte heller gjort något speciellt idag. Jag har sett lite tv, lite mer tv och ännu lite mer tv. Fan, jag måste verkligen ut på, antingen promenad eller så en springtur imorgon. Då skulle jag ju faktiskt kunna ta med Ruffa, så att hon kanske är lite trött sen. Men hon skulle ju aldrig klara av att springa broarna. Så omusklad som hon är... Det är som att känna på en svamp när man klämmer på hennes lår... :S


(Ruffa ser väldigt bedrövad ut..)


(Simon likaså...)


(Medans Zita å andra sidan, ser pepp ut!)


(Och så jag mitt i smeten...)


(Proxy tyckte att hundarna levde om lite väl mycket...)


(Ruffa, se inte så glad ut!)


(Zita vänder andra kinden till...)


(Proxy ser allt lite mongo ut...)


(Simon - ingen kommentar...)


(SvampRuffa)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar