söndag 16 augusti 2009

The gift

Helgen har varit bra på alla sätt, verkligen. En världsslö helg, med lite rastning och aktivering av valp och Simon, lite fest, ganska mycket säng, mycket trevligt sällskap (så det gör vi om), en del sår på fötter och händer efter valp, och ganska mycket mys med inte bara valp. :)

Fredagen bestod som sagt av fest, så det var riktigt roligt. Det var Anna, Biffen, jag, Johnny, Åsa och Stina, och sen kom även Valen och Bäckis. Det är en av de bästa fester jag varit på, måste jag säga. :) Kvällen slutade inte så lyckat däremot, men det har löst sig nu, så det är skönt, men det var riktigt mysigt på balkongen. :) Fulla som ägg var vi, men det får man vara. Sa även att jag aldrig ska leka "Fuck the Dealer" igen, meeen... Det gick inte så bra... Vi lekte den ändå, men jag fick inte dricka JÄTTEmycket. Det var de som hade 69 klunkar på slutet... MOHAHAHA!! :D

Lördagen spenderades i soffan. Och sängen. Inte så mycket att säga om den, annat än att valpen blev aktiverad på kvällen genom promenad, bad och promenad (hon vart mest bären, men...), och idag har sängen varit en god vän. :) Proxy börjar bli lite FÖR hemma här, hon gnager på skor, och bär bort dem, hon tuggar på fötter och byxor och är allmänt jobbig. Men hon är ganska söt. :) Hon är även relativt lugn när det är lugnt hemma också, ligger mest och sover, den sötnöten. :) Duktig på att inte pinka inne på natten också. Duktig Proxy. :)


(Första dagen efter hemkomst.)

Nu är det bakning av morotskaka, och sen blir det fikning av morotskaka. Måste gegga på massa klet! :D

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar