torsdag 19 mars 2009

YES!

Jag har fixat skjuts från busstationen i Sollefteå på måndag morgon när jag kommer dit! Det om något är verkligen skönt!

Har påbörjat min packlista idag, och vad behöver man med sig?
Jag tror att jag har täckt alla nödvändigheter iallafall. Det hoppas jag ju då.
Och det borde väl finnas tvättmöjligheter där?
Det hoppas jag också.

Nå, har börat skriva på mitt muntliga framförande (läs: tal) i svenskan som vi ska hålla vecka 18. Usch, känner redan nervositeten.
Har redovisat engelskan idag också, och det gick väl hyfsat iallafall.

På djursjukvården blev det något gorm med salarna, så först fick vi springa ner till smådjurshuset, bara för att få reda på att vi tydligen inte skulle vara där, så då var det bara kuta tillbaka upp till huvudbyggnaden och upp i något rum där. Vi har blivit flyttade som ena jävla råttor idag!
Förbannat!

Janna har för övrigt kommit på en ny art av insekter:
"Homosapiens Kränkus"


(Homosapiens Kränkus)

Snyggaste helt klart!
Den härstammar från Janna!
Nå, har man tråkigt, så får man väl hitta på något kul, inte sant?


(Simon och Hilda när Hilda var liten, leker med lilla leksaken.)

(Simon och Nato)

/K

3 kommentarer:

  1. Hahaha, vafan, homosapiens kränkus? xD
    vad ska du redovisa om på ditt muntliga? =)

    SvaraRadera
  2. Ja! Visst ÄR det väl roligt? :D

    Det du! :P

    /K

    SvaraRadera
  3. Men jag vill veta :D

    SvaraRadera