tisdag 10 mars 2009

Sprimger omkring som ett yrväder och luktar fisk!

Men du kan lukta fisk!

Allvarligt.. Jag orkar inte mer nu.

Jag har varit på skolan idag, hade hund, som sög värre än vanligt.
Sen hade jag mentorstid, vilket sög ännu hårdare!

Slutade tidigt idag, vilket jag måste säga inte gav mig ett piss till nytta.

Har sovmorgon imorgon också, vilket kommer vara så kasst, eftersom att jag inte kommer att kunna sova något imorgon på morgonen, utan jag kommer att vara trött hela dagen efter lunch istället.

Tänker inte bege mig ut på promenad idag, bara för att jag känner för det.
Ska ta en dusch (?) tror jag, och sen krypa ihop i fosterställning i sängen under täcket och kolla på filmer som slutar lyckligt.
Det tror jag iallafall att de gör.
Ska fixa en ny skiva också, eftersom att den jag gjorde igår dampar. Måste ha varit något fel på filen. Stereon hänger sig på absolut sista låten. Störande som bara den!
Det får bli Enya jag lyssnar på hädanefter.
Förhoppningsvis om elektroniken vill fungera för mig öht.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar