söndag 29 mars 2009

Söndagen efter sista lördagen i mars 2009.

Det kommer aldrig mer bli den här dagen. Det är ganska otroligt ändå.
Inte nu för att det spelar någon roll egentligen, men iallafall.

Idag har jag hunnit vakna, se på tv, vara ut med hunden och se på mer tv.
Snart funderar jag på att ta en promenad en sväng, får se vart mina apostlahästar för mig idag. Dock så känns det inte sådär jättetrevligt att ta en promenad i det vädret som är nu. Det är typ rena rama (Rolf) snöfallet! Och skavsår har jag också.
Det gick upp ännu mer efter att jag var ute och gick igår, eftersom att jag inte hade något plåster, så fick jag klara mig utan, och visst, jag överlevde, men ont tar det.

Funderar på nå mat idag också, även om det kändes väldigt jobbigt för tillfället. Jag orkar verkligen inte äta något.. Alls..
Igen.

Jag behöver verkligen en push vad gäller det...
Nä, om jag skulle ta mig i nackskinnet och bege mig ut på promenad in till stan, och se om jag hittar tillbaka sen. Det är bara att kolla efter massa gula byggnader, så kan jag hitta vägen själv sen. Nog för att jag måste göra det ändå, men vi kan låtsas att det är någon tomte på min rygg som vägleder mig genom mitt liv...
Eller något..
Så länge tomten inte tuggar på mig så blir nog allt bra med tiden ska du se..
Eller så kanske inte.. Jag vet inte..
Inte jag heller.
Nu måste vi gå iväg innan tomten (som jag tydligen har på ryggen) börjar tugga på mig.. Då blir det så obehagligt om det börjar klia mitt i allt.

So long!

/K

1 kommentar:

  1. Men du hade ju iaf trevligt sällskap medan du pratade med mig ;)

    SvaraRadera