lördag 28 mars 2009

Hundmat för hela slanten.

Jag har hunnit med mycket saker på morgonen!
Jag fikade i en timme ungefär, och innan det så låg jag i sängen och kollade på Lattjo Lajban. Barnprogram är roliga.
Efter fikat så gick jag ut med hunden, och passade på att gå upp på Granngården och köpa hundmat och så fick Simon en leksak också.

Igår så var jag på praktiken, som jag tror att jag skrev (?) och gjorde väl det vanliga. Hade ute den ensamma tiken i en halvtimme i valphagen, så att hon fick lite socialt, och sen fick jag sluta.
Det var ju inte bästa vädret igår, heller, det var kallt, det blåste och det snöade. Det är samma idag.
Kvällen igår var inte rolig.
Jag tänkte alldeles för mycket, och det är ju som inte så att jag inte har någon tid över till att tänka.
Åh! Vad jobbigt allt vart nu!
So long!

/K

3 kommentarer:

  1. Se där! Barnprogram ÄR roliga! =)

    SvaraRadera
  2. Ja! Jag vet!
    Och idag var det riktiga Nalle Puh! :D

    SvaraRadera
  3. Woho ;D Digimon är också bra, du vet....
    8) Hahha

    SvaraRadera