tisdag 17 mars 2009

Friluftsdag

Ja, det verkar vara en del som har det idag va? Det är verkligen inte bara grans som har det iallafall. Jag har för mig att Tova, Carro och Åsa också skulle ha det, (Jokkmokk alltså), och har också för mig att de skulle ut och åka skoter lite. Jag vill väl också!

Nå, jag valde "hemmaortsalternativ" och tog mig faktiskt ut till Böle med Åsa och Stina. Tre av oss och fyra hundar - det kan inte bli bättre! (?)

Var där ute och blev straffade av hygget på hygget när vi hyggade oss. Det var trevligt, kanske inte just det där med straffningen, men det övriga.

Fyra stycken trötta hundar efter det?
Ja, tack!

Varit på vårdcentralen också, och det gav ju inte ett piss.
Hann med partilagret också, och köpte min väst! Det är något som är skönt när det är påväg att bli vår, och på tal om vår så måste Simon ha vårkänslor, det finns inget annat alternativ! Hon är helt mongo nu! Mongishunden!

Jag vill också ha vårkänslor! Jag vill inte vara fast i dessa dystra, mörka vintertider..
Injicera mig med vårkänslor! JA!

Inatt har jag sovit fyra gånger mer än jag sov natten till igår. Jag har sovit tolv (!) timmar! Mycket skönt vill jag påstå.

Kan det inte bara bli söndag?
Jag ska på praktik! Och så skönt (trots allt) det ska bli att komma bort härifrån och vara ensam med bara Simon i tre veckor.
Och valparna sen! Jag ska få vara med valpar i tre veckor! Så sött!

Oj just det! Jag sökte skolor igår också!
*Stolt*
GUD! Vad jag är bra!


(Sommarkänslor! Simon på högra nedredelen av baksidan sommaren 2008.)

/K

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha varit med idag! ;)

    SvaraRadera
  2. Jasså? Varför det? Det hade faktiskt varit kul! :)

    SvaraRadera