fredag 20 mars 2009

Hojja!

Jag håller på att packa mina saker som jag ska ha med mig till Sollefteå nu, och jag har kommit på en sak.
JAG HAR FÖR FÅ MYSBYXOR! Helt seriöst. Jag har kommit fram till att jag har fem par. Men idag när jag håller på att ska packa ner, så hittar jag bara fyra i mitt sinne! Vart har det femte paret tagit vägen?

Ojojoj, mina byxor är på rymmen! Och jag TROR inte att jag har varit ute på några äventyr där jag har kunnat tappa dem heller.
Förvirrad.

Nå, har fått låna en vandringsryggsäck av Stina, snäll som hon är, så jag håller på att fylla alla dess skrymslen och vrår med mina kläder!
Måste ta mig in till Dollar också. Måste köpa schampo och tvål!
Och så måste jag ta itu med att bryta frolic i småbitar. Jag måste ju såklart ha med mig det dit ner.
Incheckad biljett också, så nu reser jag lagligt.

Åh! Nu borde jag kämpa vidare med packning! Kom och packa åt mig!
Jag hatar att packa.


(Jag tror att det var jul, hundarna är också välkomna att sitta ned vid det runda bordet!)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar