lördag 21 mars 2009

Åh, snart klar.

Tror jag iallafall. Jag har packat ner de mesta av mina saker som jag ska ha med mig ner till Sollefteå nu, och jag förstår inte hur mycket packning jag kommer att ha med mig.
Jag har en vandringsryggsäck, som rymmer 45 liter och i den är det bara kläder.
Sen måste jag ta en bag också, för att dels kunna få med mig ett par andra skor, västen, hundmat, hundgodis och mat- och vattenskålar.
Jag kommer också ha en gallerbur med mig, som Simon ska rymmas i, plus att jag har henne också.
Ojojoj, detta kommer bli en kaotisk resa känns det som...

Idag ska jag fara och se på film.. Det är väl tänkt "Star Wars" tror jag iallafall.

Vaknade klockan nio imorse, och det här är nog det minsta jag har sovit någon natt under denna vecka, bortsett från natten till måndag då.
Jag somnade ganska fort efter att jag lagt på telefonen igår, och skönt var väl det?


(Coolio - Gangsta's Paradise)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar