söndag 22 mars 2009

FANSKAP OCKSÅ!

Jag har ingen laddare till kameran!
Den är uppe i VUOLLERIM!!
HUR kunde jag vara så DUM att jag glömde den DÄR?!
JAG BEHÖVER DEN!
Ingen chans att batteriet kommer att räcka i tre veckor!

Jaja, får väl använda min andra klassens fotograferingsmöjligheter...
Ska snart gå till Åsa, så fort hon kommer hem, och hämta biljett (som man tydligen var tvungen att checka in innan man skrev ut) och hämta buren som Simon ska vara i om dagarna.
Jag hoppas innerligt att det är lite folk på tåget!

Börjar få aningens med panikkänslor nu också.
Tänk om väntrummet inte är öppet i Långsele?
Då kommer jag få sitta ute i tre timmar, mitt i natten, mitt i ingenstans!
ÅH! Varför ska det vara så långt ner!?
Och så krångliga resor dit!

Nåja, min hund vill inte äta, som vanligt, så jag ska lägga över hennes mat i en annan skål och packa ner hennes skålar, så kanske jag blir klar någon gång.

(Så, ser det ut när hon inte äter...)

Panik.
Måste fara och handla batterier också!
Allt går bara åt helvete!

/K

1 kommentar: