måndag 9 mars 2009

Let me be right for once..

Livet suger.

Nåja, förhoppningsvis så blir väl helgen bra iallafall, även om jag inte riktigt är på att dricka. Kan väl vara med och vara nykter va?
Det låter som en fair deal to mig.
Det är EVENTUELLT bara KANSKE planerat att vara hos Stina (?) på fredagen (?). Jag antar att det kommer bli de vanliga människorna som alltid brukar vara.

Nog om helgen, so far. Till dagen idag.
Klev upp efter tio timmars sömn (det blev en tidig kväll igår, sov klockan nio) och kände mig inte det minsta utvilad. Allvarligt, något måste ju vara fel.
Gick till skolan som en zombie och höll på att frysa ihjäl, det var ju inte lindrigt det blåste heller. Kom till skolan, för att träna hund. Jippie! Ute och träna hund när det blåser och är allmänt taskigt väder ute = kallt = inge bra.

Jag har även under dagen fått reda på att jag har flickvän och inte pojkvän. Fråga Janna! Hon sa, jag lyssnar bara.

Efter lunchen så hade vi engelska, och jag måste verkligen komma ihåg att S P A R A mina arbeten som jag gör på datorn vi har hemma! Jag som hade gjort så bra presentation. Och så var den inte fin längre! Hur snällt var det då?

Efter att jag kommit hem, så for jag och mamma in till stan och skulle köpa skor och jacka, men hittade inget. Allvarligt, VEM kom på idén med VITA skor? Något mer värdelöst får man ju leta efter!

Ska fixa någon ny skiva till nätterna också, och ska sova film ikväll! Någon som har något bra tips på lättsedda, animerade filmer? Typ "Finding Nemo", "Happy Feet" eller "Madagascar"?
Jag vill se filmer med lyckliga slut!

Kom och se med mig!
Usch.
Slutet närmar sig...

/K

4 kommentarer:

  1. hm, vilket slut? ;'O

    SvaraRadera
  2. Det som alltid kommer i varje fas i livet..

    SvaraRadera
  3. hm, ditt slut kommer inte förrns om fleeera år ^^

    SvaraRadera
  4. Om du är mkt trött, gå och kolla hur ditt HB är.Kan vara de som spökar.

    SvaraRadera