onsdag 25 mars 2009

Lämplighetstest.

Det har jag fått se hela dagen, och jag måste säga att det var mycket intressant att se, även om bedömningarna var väldigt hastigt gjorda.
Det var åtta hundar som testades, men dock bara en som blev godkänd. Det var en svart hane som var i så pass bra kondition och psykisk hälsa att han kunde få följa med ner till FHTE i Märsta för att gå arbetstesterna där.
Det var riktigt kul.

Jag har jobbat vidare med Biela idag, och det har gått riktigt bra, jag ser framsteg hos henne redan nu, men det kanske är för att jag VILL se det, och därför letar efter det. Jag glömmer bort att kolla på saker som är dåligt.
Och det är väl bra? Man ska se det som är positivt. Har jag hört.

Jag har också varit och handlat idag, och det gick ganska snabbt. Det blir sallad till middag idag, och det ska smaka bra. Hoppas jag.
Virrade inte bort mig heller, utan lyckades ta mig in till stan, handla och ut från stan på ungefär en halvtimme. Det var bra gjort!
Nudlar blev det till lunch idag, och jag ser fram emot min sallad!

Allt detta springande har gjort mina stackars ben alldeles ömma.
Jag har ont av bara den i mina fotleder, och det KAN bero på att jag håller fast tofflorna, som vi har i valpstallet, med hjälp av att vinkla mina fötter, så att de håller fast skorna.
Ajajaj minsann.

Igår. Då var det kallt ute vill jag lova.
Mina tänder skallrade värre än en skallerorms skallra gör när den är uppretad. Och det är inte lite.
Nåja, det är ju som ganska tydligt att jag överlevde kylan, men jag vette sjutton om jag kommer att göra det fortfarande.
Förmodligen kommer jag göra det, och det är väl bra?
Jag har fortfarande massa saker kvar att testa innan jag ska dö.
Hoppas jag iallafall.

Jag HAR tagit kort idag, när hanen som gick vidare testades, men jag har ingen möjlighet att lägga upp dem! ÅH! Varför är inte datorn här inne? Nä, den är i receptionen...
Jaja, livet är hårt.

Nu ska jag kila över till mig och försöka fixa iordning någon slags middag iallafall...
So long!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar