onsdag 18 mars 2009

Det var ju vänligt!

Jag trodde att vi skulle ha svenska nu på morgonen. Jag trodde fel.
Men jag är verkligen HELT säker på att jag läste svenska! Nä, vi har tydligen projekt.
Hur snällt är det på en skala?
Nåja, jag antar att jag inte kommer att avlida bara för att jag inte får sova ungefär en halvtimme längre än vanligt, plus att jag fick ju faktiskt sällskap till skolan, Alexandra ville (hoppas jag iallafall) gå med mig idag. Det var ju snällt det!

Nå, jag har iallafall skrivit ut något arbete som jag ska redovisa idag på engelskan. Usch! Jag vill inte det! Kan jag inte sjukanmäla mig från efter lunch, och redovisa imorgon istället, då är det bara två till. Det hade inte varit helt fel minsann. Inte nu för att det _egentligen_ spelar någon roll om jag redovisar IDAG, men jag ska ju kunna det också. Det var en helt annan femma då va?

Och jag blir alldeles för road av Janna och Joar. Jag höll på att dö igår när vi satt och pratade på msn tillsammans (allihopen, hightech, you know ;) ) och jag kunde inte hålla mig för skratt när de pratade med varandra. Allvarligt, hur kul kan man ha?

Nå, kanske hitta något annat att göra än bara sitta här?
Jag ÄR ju faktiskt på skolan! Usch.

/K

2 kommentarer:

  1. Du är en ond människa Karin. Återigen, ni skrämmer mig. Ni är tamefan inte klok nånstans.. Ni.. Ni.. Usch! Hojja och FY!

    SvaraRadera
  2. Jag är snäll! Jag VET det! :)
    Men det är väl varken mitt fel att du är så lättskrämd, eller mitt problem att du är det? :P

    SvaraRadera